نام سایت نام سایت
بازدید از تاپیک : 15529
نمایش آدرس تاپیک
http://wow-sell.ir/Forum/Post/15
اطلاعات نویسنده
محتوای پاسخ
ارسال ها
44
عضویت
9 /2 /1394
پسند کرده
8
پسند شده
8
قوانین کلی انجمن سایت وو سل

قوانین عمومی:

1- تمامي کاربران باید در هنگام ثبت نام در سايت، از کلمات مناسب جهت استفاده در نام کاربري خود استفاده نمايند. در صورت مشاهده ی کلمات رکيک و نامناسب، اشتراک آن كاربر در اولين فرصت حذف شده و دسترسي وي به انجمن ها قطع خواهد شد. ترجیحا نام كاربري را با حروف انگيسي (به جاي فارسي) ايجاد نماييد.

2- کاربران سايت باید در هنگام ارسال پيغام در انجمن ها از کلمات مناسب استفاده نمايند. در صورت مشاهده ی کلمات رکيک و نامناسب، اشتراک آن كاربر در اولين فرصت حذف َشده و دسترسي وي به انجمن ها قطع خواهد شد.

3- عنوان تاپیک باید به خودی خود نشانگر محتوا و گفتگوی های تاپیک باشد. لطفا در هنگام ایجاد تاپیک به این نکته توجه کنید تا تاپیک شما بیشتر مورد توجه سایر کاربران قرار گیرد. از ایجاد تاپیک هایی با عناوین: کمک، کمک فوری، خیلی مهم و سایر عناوین عمومی جدا خودداری کنید.

4- در صورتي که مايل به ارسال مطلبي از يک سايت ديگر مي باشيد، حتماً منبع آن را ذکر نماييد. در صورتي که مطلب يا موضوع مذکور توسط شخص خاصي نوشته شده، حتماً نام وي را ذکر کنید.

5- لطفا در هنگام مطرح کردن سوالات خود، انجمن مناسب را انتخاب نماييد و از مطرح کردن سوالات خود در انجمن هاي نامرتبط خودداري نماييد.

6- لطفا در هنگام طرح سوالات خود آنها را به صورت جداگانه مطرح فرماييد، بدين معني که در صورتي که سوال هاي گوناگوني داريد، آنها را در چندين موضوع جداگانه مطرح نماييد و از مطرح کردن تمامي سوالات در يک موضوع خودداري فرماييد.

7- لطفا در هنگام جواب دادن به سوالات از به کارگيري الفاظ و جملاتي که باعث دلسردي کاربر سوال کننده شود خودداري فرماييد. دقت کنید این انجمن، یک انجمن عمومیست و افراد با سطوح مختلف مشکلات و سوالاتشان را مطرح می کنند.

8- لطفا در صورتي که جواب يک سوالي را نمي دانيد از ارسال مطالبي که باعث شلوغ کردن آن تاپيک (يا سوال) شود خودداري فرماييد. در صورتي که بحث خاصي داريد مي توانيد براي خودتان يک تاپيک عمومي باز کنيد.

9- از نوشتن يك سوال و يا يك تاپیک در انجمن هاي مختلف خودداري كنيد. طبق قانون شماره 5 انجمن مناسب و مرتبط با تاپیک خود را انتخاب كنيد و فقط در آن انجمن مطلب خود را ارسال كنيد.
قوانین خرید و فروش :



برای امنیت بیشتر از سیستم واسط سایت وو سل در انجام معاملات خود استفاده کنید تا مشکلی در روند خرید شما ایجاد نشود
توحه :
خریدار : پول شما تا زمان دریافت کامل محصول نزد سایت میماند و بعد از دریافت موفق آن به حساب فروشنده واریز میشود
فروشنده : هزینه فروش محصول شما اول از خریدار دریافت میشود ، و شما از روند پرداخت هزینه آن توسط خریدار مطمعن میشوید و میتوانید به راحتی اطلاعات اکانت / محصول را در اختیار خریدار قرار بدهید
سایت وو سل موظف است پول را از خریدار دریافت کرده و نزد خود تا پایان مراحل معامله نگه دارد و بعد از اتمام به فروشنده تحویل دهد و هیچ مسولیتی در رابطه با مشکلات بعد از خرید محصول / اکانت خریداری شده ندارد ، پس در زمان انجام معامله تمامی موارد را بررسی کنید تا بعدا دچار مشکل نشوید
مدت زمان مشخصی برای شخصی سازی خرید هیرو و اکانت و دیگر محصولات به خریدار داده میشود و تنها بعد از تایید شما هزینه دریافتی به حساب فروشنده واریز میشود



در غیر این صورت :

امن خرید کنید:

  • از کسانی خرید کنید که امکان ملاقات حضوری با آنها پیش از انجام معامله وجود داشته باشد.

  • هرگز پیش از دریافت کالا هزینه‌ای پرداخت نکنید.[*]اگر فروشنده اطلاعات شخصی یا اطلاعات حساب بانکی خود را

  • ارائه کرد،‌ دلیل کافی برای اعتماد شما به ایشان نیست؛ ممکن است اطلاعات
    شخص دیگری مورد سوء‌استفاده قرار گرفته باشد.
  • در صورت امکان، پس از خرید کالا رسید کتبی معتبر از فروشنده دریافت کنید.

بیشتر احتیاط کنید وقتی…

  • قیمت و شرایط ارائه شده بیش از حد عالی به نظر می‌رسد.[*]فروشنده یا خریداری که بی‌دلیل و به طرزی مشکوک اطلاعات حساب بانکی شما را می‌پرسد.[*]می‌خواهید مبلغ قابل توجهی به کسی که نمی‌شناسید، بپردازید.

  • سعی کنید در محلی امن مانند پایگاه‌های پلیس یا شعب بانک‌ها قرار بگذارید.

به خاطر داشته باشید:


  • در خرید پستی، شما پیش از اطمینان از صحت کالا هزینه را

  • پرداخت کرده‌اید که این مورد خالی از ریسک نیست و ما انجام آن را به هیچ
    عنوان توصیه نمی‌کنیم.
  • بهتر است نقدی معامله کنید. چک و سفته ممکن است نقد نشوند.[*]در مورد برخی کالاها بهتر است درخواست فاکتور خرید و احیاناً بسته‌بندی اولیه را از فروشنده داشته باشید.[*]بهتر است قبل از تحویل کالا یا خودروی خود در ازای چک‌های رمزدار بانکی، با مراجعه به بانک مربوط از اصالت آن اطمینان حاصل کنید.



در صورت ایجاد مزاحمت برای شما، می‌توانید با مراجعه به سایت پلیس فتا،‌ از اطلاعات تماس پلیس فتای محل سکونت خود آگاه شده و موضوع را از آن طریق پیگیری کنید.





برای امنیت بیشتر از سیستم واسط سایت وو سل در انجام معاملات خود استفاده کنید

امضای admin


سه شنبه 19 مرداد 1395 - 16:58
نقل قول این ارسال در پاسخ
3 کاربر این تاپیک را پسندیدن dorf mohammad1245 samanziv



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پشتیبانی