نام سایت نام سایت
بازدید از تاپیک : 226
نمایش آدرس تاپیک
http://wow-sell.ir/Forum/Post/1067
اطلاعات نویسنده
محتوای پاسخ
ارسال ها
14
عضویت
12 /8 /1397

یکی از راه های بالا بردن امنیت ساختمان و محیط نصب دوربین مدار بسته است. شرکت رهاورد نیرو نصب دوربین مدار بسته را به صورت کاملا حرفه ای به مشتریان خود ارائه می کند. این شکت پس از بازرسی از محل و نظر کارشناس بهترین دوربین مدار بسته از سوی رهاورد نیرو به شما معرفی می شود. اما انواع دوربین مدار بسته چیست؟ آیا از انها آگاهی دارید؟
انواع دوربین مدار بسته
دوربین های مدار بسته انواع مختلفی دارند. قدیمی ترین نوع آنها دوربین مدار بسته آنالوگ است. این دوربین ها کیفیت تصویر خوبی نداشتند و در حال حاضر مورد استفاده قرار نمی گیرند. ظاهر زمخت و بزرگی دارند و بسیار هزینه بر و پر مصرف از لحاظ برق و حجم ذخیره اطلاعات دارند.
دوربین های مدار بسته تحت شبکه
این دوربین ها محبوب ترین نوع دوربین های مدار بسته هستند. بخش نصب دوربین مدار بسته رهاورد نیرو مهرگان اعلام کرده است که این دوربین ها پر طرفدارترین و مناسب ترین دوربین ها برای مکان های عمومی است. رزولوشن خوب و کیفیت مناسب سبب شده است تا بهترین گزینه برای اکثر محیط ها باشد.این دوربین اطلاعات خود را در دستگاه NVR ذخیره می کند.
دوربین مدار بسته HD
به دوربین های مدار بسته آنالوگ و یا تحت
شبکه ای که تصاویر با رزولوشن و وضوح بسیار بالا ایجاد می کنند دوربین های
HD گفته می شود. استفاده از این دوربین ها در مواقعی کاربرد دارد که حساسیت
بسیار بالا بوده و نیاز است تا چهره فرد تشخیص داده شود. بهتر است در
اماکنی مانند بانک ها، طلا و جواهر فروشی ها و موارد این چنینی از دوربین
های HD استفاده گردد. در این صورت امکان شناسایی چهره و دستگیری هرچه
سریعتر سارق توسط پلیس وجود خواهد داشت. رزولوشن های مختلفی از این دوربین
ها در بازار وجود دارد که دارای قیمت های متفاوتی بوده و افراد با توجه به
شرایط پروژه اقدام به خرید هر یک می نمایند.
دوربین مدار بسته بی سیم یا وای فای
این دوربین ها از تکنولوژی وای فای برخوردارند. برای کنترل از راه دور این دوربین ها می توانید توسط وای فای به دوربین وصل شده و تصاویر را دریافت کنید. اما برد این دستگاه در حد متراژیست که وای فای جواب میدهد. انواع دیگری از دوربین های بی سیم هستند که توسط تکنولوژی ابری اطلاعات را بر روی اینترنت منتشر میکنند. شما با ورود به محیط کاربریتان، می توانید از نقطه جهان، تصاویر محل زندگی و کارتان را دریافت کنید. این دوربین ها بسیار مناسب برای افرادی است که نمی توانند دائما در محیط حضور یابند. تکنسین های بخش نصب دوربین مدار بسته رهاورد نیرو این دوربین ها را نصب و راه اندازری می کند.
دوربین مدار بسته گردان
این دوربین ها همانطور که از نام آنها پیداست، گردان هستند و می توانند فضای بیشتری را با وسعت بیشتری پوشش دهند. این دوربین ها مناسب سالن ها و محیط های باز است. شرکت رهاورد نیرو نصب دوربین مدار بسته گردان را نیز انجام می دهد. می توانید از این دوربین ها در حیاط کارخانه یا محوطه داخلی آن محیط های پادگان، مترو و ... نیز استفاده کنید. قبل از سفارش این نوع دوربین ها نیاز است تا متخصصان نصب دوربین مدار بسته رهاورد نیرو از محیط شما بررسی های لازم را به عمل آورند.

برای سفارش نصب دوربین مدار بسته ابتدا با شرکت رهاورد نیرو تماس بگیرید یا در وبسایت این شرکت ثبت نام کنید. سپس فرم درخواست نصب دوربین مدار بسته رهاورد نیرو را پر کرده و منتظر تماس کارشناسان باشید. پس از 24 ساعت کارشناسان بخش نصب با شما تماس گرفته و سپس به محیط شما برای کارشناسی و ارزیابی مراجعه می کنند. پس از بازبینی کارشناسان، هزینه نصب دوربین مدار بسته توسط کارشناس رهاورد نیرو به شما اعلام می شود.

حال مراحب نصب دوربین مدار بسته توسط رهاورد نیرو آغاز می شود. پس از نصب نیز کارت گارانتی و خدمات پس از فروش این شرکت به شما اطمینان می دهد که در صورت بروز مشکل می توانید از راهنمائی ها و خدمات این شرکت بهرمند شوید.
چهارشنبه 10 شهریور 1400 - 16:49
نقل قول این ارسال در پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پشتیبانی